Fri frakt vid köp över 800:-    Logga in / Registrera   

Frakt & Returer

Leveranstid
Lagerförda varor har normalt en leveranstid på 2-3 dagar, varor skickas dagligen. Vid direktbetalning skickas varan ut direkt,vid förskottsbetalning tar det 1-3 dagar tills vi kan se er inbetalning.

Frakt
Fraktkostnaden för att få paketet skickat till dig är 39:90 oavsett storlek och vikt på ditt paket och oavsett vilket betalsätt du väljer.

Transportskador
Transportskador måste reklameras inom 7 dagar från mottagandet. Därför är det viktigt att du noggrant undersöker dina produkter direkt efter du mottagit dem. Fraktskador på produkter som skickats till er med Posten reklameras direkt till Posten. Emballage måste alltid finnas kvar i sin helhet vid en transportreklamation. Läs mer om transportskador och reklamation hos posten Reklamation vid skadat eller förlorat gods

Fel produkter eller försenade försändelser
Saknas någon produkt, har du fått fel produkt eller saknas din försändelse? Då kontaktar du vår kundservice via "kontakta" i menyn nedan eller maila oss på support@kidsstyle.se

Ångerrätt
< Bytes- och returrätt gäller i upp till 14 dagar efter köpet, förutsatt att varan skickas tillbaka oanvänd (Självklart kan du prova att den passar) Kontrollera dock innan ni packar upp om den är skadad för att enklare kunna åberopa reklamation och fri frakt. Köparen står för returfrakten, men om du fått fel vara eller om det är fel på varan du beställt får du självklart ersättning för returfrakten.

Vid ångrat köp eller byte av vara återbetalar vi priset för varan men inte för frakten. Om Du väljer att returnera varan återbetalar vi varuvärdet när vi har mottagit varan. Återbetalningen ska enligt distansavtalslagen ske inom 30 dagar efter det att varan returnerats. Vänligen förpacka varan så att den är skyddad under transporten/frakten. Notera att Du som kund är ansvarig för varan tills den är oss tillhanda och står för eventuella skador som uppstår under returtransporten. Varor som återsändes mot postförskott utlöses ej av oss. Vänligen kontakta oss alltid via e-post innan ev retur.

Avbeställning
Det går bra att avbeställa utan kostnad om vi inte hunnit skicka er vara. Kunden får ett e-postmeddelande när varan lämnar vårt lager

Fel produkter eller försenade försändelser
Saknas någon produkt, har du fått fel produkt eller saknas din försändelse? Då kontaktar du vår kundservice vi länken "kontakt" nedan eller via email.
Fortsätt